سیستم صدور فاکتور

  • نرم افزار ثبت و صدور فاکتور
  • مدیریت چک دریافت و پرداخت
  • نرم افزار ثبت و صدور فاکتور
  • نرم افزار ثبت و صدور فاکتور
  • نرم افزارثبت فاکتور فروش

عنوان : سیستم صدور فاکتور .

تاريخ بارگذاري : 1394/07/13 .
تعداد بازديد : 5159
قيمت : 0تومان
تلفن تماس : 09357627193 ( حجت الله صالح )
پرسش و تماس افزودن به سبد خرید

توضیحات نرم افزار ثبت و صدور فاکتور بصورت رایگان با قابلیت ثبت 10 فاکتور و 10 چک و ثبت 5 قلم کالا و پس از آن در صورت رضایت از نرم افزار می توانید لایسنس آنرا خریداری نمایید.

  • Access : Access
  • سی شارپ (C#) سی شارپ (C#)
  • پشتيباني : دارد
  • توضيحات پشتيباني : این نرم افزار بصورت نسخه آزمایشی بوده و این نسخه بصورت رایگان با قابلیت ثبت 10 فاکتور و 10 چک و ثبت 5 قلم کالا و پس از آن در صورت رضایت از نرم افزار می توانید لایسنس آنرا خریداری نمایید.

در برخی  از مشاغل جهت امور مالی ، نیاز به نرم افزار حسابداری و مالی قدرتمندی ندارند  اما نیازمند آن است که جهت ارائه فاکتور به مشتری ، فاکتوری شکیل  و چاپی درخور شرکت و کسب و کار به مشتری ارائه نمایند.نرم افزار صدور فاکتور با هدف کاربری  سریع و  آسان  طراحی  و پیاده سازی گردیده است .این نرم افزار به دارندگان کسب و کار های کوچک این امکان را میدهد که به راحتی اطلاعات اجناس و خدمات خود را وارد نمایند و به مشتریان خود فاکتور های شکیل ارائه نمایند.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  رابط کاربری بسیار ساده و روان

                     ثبت فاکتور و چاپ آن در قالب اندازه ای مختلف متناسب با پرینتر های مختلف 

            قابلیت چاپ نام و لوگوی شرکت خود در سربرگ و آدرس و تلفن و یا هر متن دیگری در انتهای فاکتور در نسخه اصلی (نسخه دانلود شده شما چون بصورت رایگان می باشد این ویژگی را ندارد و در صورت پرداخت مبلغ نرم افزار و دریافت کد فعال سازی این قابلیت فعال می گردد.).
 

             قابلیت محاسبه مالیات فاکتور بر اساس درصد تعیین شد از سوی کاربر برای فاکتور های صادره

             قابلیت اعمال تخفیف در فاکتور به میزان وارد شده از سوی کاربر

             قابلیت ثبت دریافتی های بابت فاکتور در سه غالب دریافت های نقدی و دریافت ها از طریق چک و دریافت های از طریق دستگاه کارت خوان

             دفتر چک به تفکیک چک های دریافتی و پرداختی

             سیستم هشدار سر رسید چک های سه روز آینده در فرم اصلی

             ثبت و ویرایش اطلاعات مشتریان 

             ثبت و ویرایش انواع بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

             ثبت و ویرایش اطلاعات کالا و خدمات

             قابلیت تهیه نسخه پشتیبان
 
 
  تصاویر فرم های نرم افزار :
 
 
 
 
 
 
 
 نحوی دانلود و نصب نرم افزار

پس از دانلود نرم افزار ثبت و صدور فاکتور از سایت گروه نرم افزاری ای وان ، ابتدا فایل دانلود شده را از حالت Zip خارج کنید.

توجه : رمز عبور جهت باز کردن فایل از حالت فشرده (zip) عبارت www.eoneapp.com می باشد .

حال بر روی Factor.exe   کلیک کنید تا نرم افزار بر روی سیستم شما نصب گردد. پس از نصب آیکن نرم افزار بر روی میزکار ویندور (desktop) قرار می گیرد، که با کلیک بر روی آن نرم افزار ثبت وصدور فاکتور اجرا می گردد.

توجه : در صورت هرگونه ایراد در نصب نرم افزار می توانید با تماس با شماره تماس فوق، مشکل نصب را برطرف نمایید.

نحوی کار با نرم افزار :

با اجراء برنامه ، فرم ورود به نرم افزار باز می گردد که با وارد کردن مقادیر نام کاربری و رمز عبور  زیر می توانید از نرم افزار بصورت رایگان با قابلیت ثبت 10 فاکتور و 10 چک و ثبت 5 قلم کالا  استفاده نمایید .

      کلمه عبور : admin

      رمز عبـــور : admin

 
 
 
 


 فعال سازی نرم افزار :
همانگونه که در بالا اشاره شده ، نسخه رایگان این نرم افزار دارای قابلیت ثبت 10 فاکتور و 10 چک و ثبت 5 قلم کالا می باشد . شما می توانید با پرداخت فقط 29000 تومان ،از  نسخه کامل این نرم افزار استفاده نمایید.  کاربر گرامی پس دانلود و  نصب نرم افزار ثبت و صدور فاکتور،  در صورت رضایتمندی از قابلیت ها و کارایی  نرم افزار جهت فعال سازی آن می توانید به قسمت درباره ما مراجعه و با تماس با شماره تلفن مهندس حجت اله صالح هماهنگی های پرداخت وجه نرم فازار را انجام دهید.
 
 
 
 
 
 
نام *  
پست الکترونيک*  
سوالات و نظرات *  

فاکتور فروش حسابداری مشتری رسید خرید کالا سیستم حسابداری ساده سیستم صدور فاکتور – خرید – فروش – مشتری – کالا – پروژه دانشجویی –سیستم حسابداری ساده - صدور فاکتور-دفتر چک-بانک ها-مشتریان-کالاها-خدمات-چک های دریافتی-چک های پرداختی-ثبت فاکتور جدید-نقدی- کارت خوان-مالیات-تخفیف-فروشگاه-سیستم صدور فاکتور بسیار ساده – نرم افزار مکانیکی -نرم افزار بازاریابی - نرم افزار فرش فروشی - نرم افزار لبنیاتی - نرم افزا سوپری نرم افزار فروشگاه لباس C#-EF-Entity Framework-Linq-Linq2DB-Linq2Access-LinqToAccess-LinqToDB

Scroll to Top