درس های بازاریابی محتوایی از یونیلیور

عنوان : درس های بازاریابی محتوایی از یونیلیور .

دسته بندي : .
تاريخ بارگذاري : 1395/02/13 .
تعداد بازديد : 2262
قيمت : 0تومان
تلفن تماس : 02122322978 - 09138785140 ( علی رضایی )
پرسش و تماس افزودن به سبد خرید

توضیحات مقاله ای در مورد بازاریابی

  • موفقیت : موفقیت
  • محتوای آموزشی محتوای آموزشی
  • پشتيباني : دارد
  • توضيحات پشتيباني :
درس های بازاریابی محتوایی از یونیلیور

بازاریابی محتوایی موثر راکت علمی نیست و هرگز نمی توان بر آن زیاد تکیه کرد، چراکه تنها تکیه گاه پولی است که در ته کیف باقی مانده است. جدای از آن. بازاریابی محتوایی که نتایجی را از ریشه ها در یک درک خوب از مخاطبان بدست می آورد در حالتی می تواند سودآوری بیشتری داشته باشد که تجربه بیشتر و شناخت عمیق تری از سرخوردگی های مشتریان بدست آورد و بتواند برای آنها راه حل پیدا کند.

پس از مطالعه مشتریان هدف در کانادا برای ایجاد عادات خرید و آماده سازی مواد غذایی، پژوهشگران متوجه شدند که اکثر مادران با یک معمای غامض در ساعت 4 عصر روبرو می شوند که چه چیزی برای شام درست کنند. این به وضوح بازتابی از چالش هر روزه مادرها در هر جای جهان است.


آنها نقطه درد را احساس کردند که برند می تواند سودآوری خودش را از طریق بازاریابی محتوا به همراه داشته باشد. کسب و کارهای موجود نه این نقطه درد را رفع نمی کنند یا اگر هم می کنند در واقع با ایجاد تفریح و سرگرمی به دنبال فرار از این واقعیت هستند.


کاربران فیسبوک، توییتر و پینترست به عنوان حساب های عمده رسانه اجتماعی برای آسان کردن این کار دست به کار شدند، آنها دنبال این بودند که دستورالعملی به جامعه در حال رشد خود از مادران هیجان زده بدهند، زیرا آنها گروهی هستند که بودجه ها را نیز علاوه بر خانه داری در اختیار دارند.


برای ترویج وفاداری و تعهد، طرفداران برند اجازه یافتند که دستورالعمل های خودشان را به همراه تصاویر وعده های غذایی بارگذاری کنند. صفحه اجتماعی برای ناهار چه داریم (W4D) تبدیل به مکانی شد که هر روزه گزینه هایی از غذا را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. تعدادی از افراد که دروغ نمی گویند. صفحه W4D در فیسبوک بالغ بر 9 میلیون تعامل را در خود داشته است.


برنامه W4D تاثیر بی بدیلی بر بخش فروش شرکت گذاشت. حجم سهم بازار که پیش تر به شدت کاهش یافته بود جانی دوباره گرفت و مجددا تثبیت شد. در فروشگاه خرید افزایش یافته است و آگاهی از برند و حقوق صاحبان سهام افزایش یافته است. همه این ها از یک تمرین ساده شروع شد که دستورالعملی را به جامعه روزافزون کاربرانی که با ما در تعامل بودند ارائه کردیم.


هدف قرار دادن مخاطبان صحیح
در هند نشان می دهد که قدرت تولید محتوا در پاسخگویی به سوالات آزار دهنده یک مخاطب تا چه اندازه می تواند درست باشد. کمپین "زیبا باشید" از طریق یک پورتال آنلاین اجرا شد و این کمپین برخاسته از عادات جستجوی مخاطبان می باشد. یافته ها نشان می دهد که موارد جستجو شده برای زیبایی شامل «بهترین راه های مراقبت از مو، بهترین مراقبت از دهان و مراقبت از صورت» است که حجم جستجو زیادی را به خود جلب کرده است.


در کوتاه مدت، مشتریان می توانند از راهنمایی ها و اطلاعات مورد نیاز خود در این گونه موارد بهره مند شوند. پاسخ یونیلیور برای ایجاد مجله آنلاین از طریق ارائه محتوا بنا به خواسته مشتریان بود.
یونیلیور نیاز داشت که وارد بازاری شود که مرتبط با نیازهای واقعی بود که مشتریان آن را می خواستند و بر آن متمرکز بودند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند به هر برندی درکی صحیح از آنچه مخاطبان هدف جستجو می کنند بدهد.


کمپین زیبا باشید آن اندازه محبوبیت دارد که با موفقیت رهبری کشتی بازاریابی را از مجلات زیبایی و غذا بیشتر تامین کرد. پورتال اعتباری بیشتر از رقبای خود در رسانه های سنتی کسب کرد. مشتریان آن را در آغوش گرفتند و به برند وفاداری خودشان را نشان دادند و اینکه بقای برند برایشان اهمیت دارد.


مانند رد بول، یونیلیور پروفایل خودش را به عنوان یک ناشر رسانه ای توسعه داد و بر آن بستر تجارت خودش را انجام می دهد.


تجربه مشتری
تاکتیک های یونیلیور این حس را ایجاد می کند که اگر کمپین هایشان در بافت لحظه صفر حقیقت (ZMOT) بدون بسته است. این مفهوم فاز بزرگی است که آنچه در روزمره به وقوع می پیوندد را شرح می دهد. چیزی که شرح داده می شود این است که مشتری جویای گزینه های در دسترس برای محصولات در بازار است و این را پیش از خرید می خواهد. متخصصان صنعت مطرح می کنند که وقتی یک تماس مشتری عادی با عرضه کننده کالا صورت می گیرد 70 درصد از عمق فرآیند خرید صورت گرفته است.


بازاریابی محتوایی موثر راکت علمی نیست و هرگز نمی توان بر آن زیاد تکیه کرد، چراکه تنها تکیه گاه پولی است که در ته کیف باقی مانده است. جدای از آن. بازاریابی محتوایی که نتایجی را از ریشه ها در یک درک خوب از مخاطبان بدست می آورد در حالتی می تواند سودآوری بیشتری داشته باشد که تجربه بیشتر و شناخت عمیق تری از سرخوردگی های مشتریان بدست آورد و بتواند برای آنها راه حل پیدا کند.
محتوا بعد از این مرحله به عنوان حامل راه حل مبتنی بر محصول مستقر شده است.


بررسی اینکه چگونه این دو کمپین برای رسانه اجتماعی برندسازی می کنند باعث می شود که بتوانید بیانیه ای قوی تر برای ساخت موقعیت ایجاد کنید. هدف از اینکه آگاهی از برند خودتان را افزایش دهید به همان اندازه اهمیت دارد که قرار دادن محصول برند در ذهن فروشنده و نهایتا در لیست حمل و نقل.
محتوا پادشاه نیست، بلکه پادشاهی است.

نام *  
پست الکترونيک*  
سوالات و نظرات *  

بازایابی، بازار، فروش، emarketing

Scroll to Top