سیستم جامع نرم افزاری خوابگاه مهتاب

  • قابلیت های نرم افزار در یک نگاه
  • دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان
  • اتوماسیون خوابگاهی

عنوان : سیستم جامع نرم افزاری خوابگاه مهتاب .

تاريخ بارگذاري : 1394/04/25 .
تعداد بازديد : 9076
قيمت : 5000000تومان
تلفن تماس : 02122322978 - 09138785140 ( علی رضایی )
پرسش و تماس افزودن به سبد خرید

توضیحات از ویژگی های این سیستم نرم افزاری ایجاد فضای کاری آسان برای کاربران (مسئولین خوابگاه) گزارشات و اطلاعات آماری پویا و مفید و نمای بصری زیبا ، طراحی شده با آخرین استاندارد های طراحی نرم افزار ، استفاده از سیستم تشخیص هویت انگشت نگار برای حضور و غیاب شبانه می باشد

  • SqlServer 2008R2 : SqlServer 2008R2
  • سی شارپ (C#) سی شارپ (C#)
  • پشتيباني : دارد
  • توضيحات پشتيباني : توسعه نرم افزار به در خواست مشتریان و..

سیستم جامع نرم افزاری خوابگاه مهتاب :

 سیستم جامع نرم افزاری خوابگاه مهتاب در راستای تسهیل و الکترونیکی کردن امور خوابگاه داری تهیه و تنظیم شده است.این سیستم هماهنگ با آیین نامه انضباطی و مقررات عمومی خوابگاه ها طراحی گردیده است . از ویژگی های این سیستم نرم افزاری ایجاد فضای کاری آسان برای کاربران (مسئولین خوابگاه) گزارشات و اطلاعات آماری پویا و مفید و نمای بصری زیبا ، طراحی شده با آخرین استاندارد های طراحی نرم افزار ، استفاده از سیستم تشخیص هویت انگشت نگار برای حضور و غیاب شبانه می باشد
 

این نرم افزار توسط گروه مهندسی ای وان تهیه و تنظیم شده است . برای ساخت این نرم افزار گروه مهندسی تجزیه و تحلیل با مطالعه آیین نامه انضباطی چندین خوابگاه تمامی نیازمندیهای یک خوابگاه را در نظر گرفته و سپس گروه مهندسی طراحی ، بر طبق مستندات تهیه شده شروع به ساخت نرم افزار کرده اند.ین نرم افزار به مدت یکسال در خوابگاه یکی از دانشگاه های کشور به صورت آزمایشی نصب و راه اندازی شد و طی این مدت کمبودها و نواقص آن بر طرف و اکنون به نرم افزاری کاربردی ، بدون نقص تبدیل شده است .

            جهت مطالعه کامل قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار خوابگاه مهتاب  اینجا کلیک کنید.
 
            جهت مطالعه راهنمای کاربری نرم افزار خوابگاه مهتاب اینجا کلیک کنید.

    ویژگی ها و امکانات سیستم جامع خوابگاه مهتاب:   

         تعریف کاربران سیستم: با تخصیص شماره کاربری و رمز عبور به هر کاربر دسترسی کاربر به فرم های اطلاعاتی قابل کنترل می باشد ، در این سیستم کلیه عملکر یک کاربر قابل پیگیری می باشد. مدیریت سیستم می تواند با استفاده از گزارشات کاربری نحوی کار ، کاربران خود را ارزیابی کند.
 
 
تعریف لایه های امنیتی مختلف : از قابلیت منحصر به فرد این نرم افزار قابلیت تعریف لایه های امنیتی مختلف می باشد که در هر لایه دسترسی کاربران (ایجاد – ویرایش – حذف – مشاهده – گزارشگیری ) به تک تک فرم ها قابل تعریف می باشد.     
 
 
 
 

      تهیه پشتیبان از داده ها: تهیه پشتیبان از هر سیستم اطلاعاتی امری ضروری و غیر قابل انکار می باشد ، چون داده های ثبت شده بر روی دیسک سخت رایانه هر لحظه در معرض خراب شدن و یا ازبین رفتن هستند . با در نظر گرفتن بخشی برای تهیه پشتیبان و ذخیره آن بر روی ابزار ذخیره سازی جانبی (CD یا DVD) در هنگام بروز خرابی دیسک سخت رایانه و یا از بین رفتن داده ها روی سیستم می توان با استفاده از پشتیبان تهیه شده اطلاعات را باز گردانی کرد.

 
 
 اطلاعات دانشجویان : یکی از بخش های اصلی نرم افزار بخش دانشجویی می باشد که این بخش شامل فرم های از قبیل:

        اطلاعات شخصی دانشجویان ( اطلاعات شناسنامه ای ، اطلاعات وضعیت تاهل ، اطلاعات وضعیت تحصیلی و اخذ اثر انگشت برای حضور و غیاب و کنترل تردد)

         اطلاعات خویشاوندان و دوستان دانشجو ( مکان های که در هنگام خروج دانشجویان از خوابگاه به آن محل ها مراجعه می کند یا در صورت نیاز بتوان به آن ها قابل دسترسی باشند)

         اطلاعات وضعیت تحصیلی در ترم جاری (واحد های اخذ شده – برنامه کلاسی و اوقات فراغت دانشجو در ترم جاری برای کنترل تردد های دانشجو)

         اطلاعات وضعیت مالی ( پرداخت ها ، وضعیت اقساط ، تسویه حساب و صدور کارت خوابگاه)

 
 

فرم های واگذاری اتاق:  واگذاری اتاق ، جابجایی اتاق و ابطال مجوز استفاده از اتاق نیز در این قسمت تهیه و تنظیم شده اند.

 

اطلاعات موقعیت ها و مکان ها : تعریف مجموعه های خوابگاهی ، ساختمان ها ، مجموعه های ورزشی و تفریحی ، اتاق ها و بخش های مختلف ساختمان خوابگاه و همچنین اموال موجود در هر اتاق برای تحویل به دانشجوایان در این قسمت انجام می گیرد .

 

امور خوابگاه داری :مجموعه کاری که کاربران و متصدیان خوابگاه بیشتر با آن درگیر می باشند در این قسمت موجود می باشد. از ویژگی های این بخش کاربری آسان و سریع برای کاربران مبتدی می باشد که کاربر را قادر می سازد تا در کمترین زمان اطلاعات مورد نظر خود را در سیستم ثبت کند .

ثبت حضور و غیاب دانشجویان خوابگاه در بعد از وقت تعیین شده برای حضور در خوابگاه که به دو صورت انجام می گیرد:

      حضور و غیاب با سیستم انگشتی: که در این روش دانشجویان در یک بازه زمانی تعیین شده به دفتر سرپرستی مراجعه کرده توسط دستگاه انگشت نگار حضور خود را ثبت می کنند.

 

     حضور و غیاب دستی : پس از تهیه لیست حاضرین توسط مسئولین خوابگاه غیبت غائبین در فرم مربوطه توسط کاربران ثبت می شود. در ضمن در صورت ورود دانشجویی پس از زمان حضور غیاب ، ثبت دیرآمدگی دانشجو و علت آن نیز در این قسمت صورت می گیرد.

  ثبت مرخصی و ارائه برگه مرخصی : در هنگام مراجعت دانشجو به خارج از خوابگاه با هماهنگی با متصدی خوابگاه برای وی مرخصی ثبت می شود تا در هنگام حضور وغیاب برای وی غیبت ثبت نشود.

   ثبت تخلفات دانشجویان در محیط خوابگاه

  ثبت رویداهای مختلف در خوابگاه و بایگانی اطلاعات مربوط به رویدادها

 
 
 
 
 

 
 
 
نام *  
پست الکترونيک*  
سوالات و نظرات *  
  • قیمت دستگاه حضور و غیاب تعبیه شده بر روی نرم افزار چقدره؟
    • علی رضایی
      1394/06/15

      دستگاه استفاده شده برای این نرم افزار بسیار ساده و ارزان قیمت اما با دقت عای و سرعت بالا می باشد.این سنسور حضور و غیاب فقط 350  هزار تومان می باشد که در مقایسه نمونه های مشابه از قیمت پایین و کیفیت بسیار بالا برخوردار می باشد.
  • آیا این نرم افزار تحت شبکه عمل می کند؟
    • علی رضایی
      1394/06/15

      از این نرم افزار می توان تحت شبکه و بدون محدودیت کاربر استفاده نمود

خوابگاه نرم افزار کنترل تردد عبور و مرور انگشتی حضور و غیاب خوابگاه سرپرستی خوابگاه سامانه کنترل تردد خوابگاه اتوماسیون خوابگاهی کنترل تردد خوابگاه – مدیریت و اسکان خوابگاه ، نرم افزار مدیریت خوابگاه ، روز خوابگاه، خوابگاه داری

Scroll to Top